Pilíře naší školy
5 P-ilířů naší školy:
prostředí – propojení – podpora – péče – partnerství
Prostředí:
V bezpečném a připraveném prostředí nastává spontánní učení, radost z poznávání a rozvíjí se přirozený zájem dětí o okolní svět.
Propojení:
Přirozený způsob učení (nápodobou, hrou, překonáváním překážek, děláním chyb a možností zažít důsledky svých činů) propojuje teoretické učení se skutečným životem.
Podpora:
Podpora přirozeného způsobu učení zachovává vnitřní motivaci a buduje pozitivní vztah
ke vzdělávání.
Péče:
Nízký počet dětí ve třídách umožňuje individuálně přistupovat ke každému žákovi a pomáhat mu najít silné stránky.
Partnerství:
Spolupráce školy s rodinou je samozřejmostí. Vztahy založené na úctě a vzájemném respektu jsou základem fungujícího společenství.
Naše škola stojí na těchto pěti pilířích, které tvoří silný a pevný základ pro vzdělávání i osobnostní rozvoj našich žáků.
Rozvíjíme školu, na kterou budeme pyšní a která naplňuje naše dlouhodobé cíle vycházející ze vzdělávacího programu. Chceme, aby byla místem porozumění, klidu a důvěry, ale také mostem k poznání a zdrojem vědomostí i inspirace do dalšího života.
Současně propojujeme svět vědy a poznání se světem mezilidských vztahů, přírodou a kulturními odlišnostmi. Pomáhají nám v tom rodilí mluvčí z různých koutů světa, s nimiž jsou děti v každodenním kontaktu.
Naším cílem je, aby z naší školy vycházely vzdělané, sebevědomé a samostatné osobnosti, které se dokáží odpovědně rozhodovat, jsou si vědomy své hodnoty a zároveň respektují okolí – lidi i přírodu
.